Vores strategi er vores pejlemærke, vores fyrtårn og vores fælles landkort for, hvordan vi bedst anvender de midler, vi samler ind, så de giver mest mulig gavn for mennesker med muskelsvind og deres familier. Strategien vil være udgangspunktet for prioriteringen og udviklingen af de opgaver, vi ønsker at tage fat på.

Positioner

Vores positioner er det, vi skal huskes for. De er baren for alt vores arbejde og i princippet de identiteter, der sikrer vores eksistensgrundlag. Når folk hører ordet “Muskelsvindfonden”, er det disse positioner, der skal poppe op – det er dem, vi vil kendes for:

  • En indflydelsesrig handicaporganisation
  • En åben og kommunikerende organisation
  • En levende forening
  • Rollemodel for frivillige
  • Højt specialiseret hospitalsenhed
  • Socialøkonomisk feriecenter
  • Kommercielle aktiviteter med mere end et godt formål

Her kan du læse hele strategien for 2018-2020. (åbner i et nyt vindue)

Se også videoen nedenfor og få overblik over, hvordan vi arbejder med at skabe plads til forskelle