Om begivenheden

Deltager gebyr

Gratis

Start tidspunkt

15:30

Slut tidspunkt

17:00

Lokation

Online via Zoom

Kontakt

Medlemskaber

Alle kan deltage

Ved dette webinar sætter vi spot på de hjælperrelaterede udgifter, der opstår, når man har hjælpere ansat i en BPA-ordning.

Vi vil gennemgå de lovgivningsmæssige rammer for bevilling af hjælperrelaterede udgifter og dele inspiration til, hvilke udgifter der typisk kan dækkes efter lovgivningen.

De sidste 45 minutter af webinaret er afsat til spørgsmål og erfaringsudveksling.

Karina og Danni håndterer dagligt henvendelser fra medlemsskaren og er i tæt dialog med det politiske Danmark for at skabe de bedst mulige rammevilkår for Muskelsvindfondens medlemmer.

Udover at linket til webinaret er lige ➡HER, sender vi det også til dig dagen før vi går i luften, via den mailadresse, du oplyser, når du melder dig til.

Webinaret forventes at blive optaget og lagt tilgængeligt på vores hjemmesider efterfølgende, således andre medlemmer og brugere kan få gavn af indholdet.

Tilmeld dig her