Bliv klædt på til at planlægge medlemsarrangementer👏
Og kæmpe stor tak, fordi du er med til at gøre en forskel❤
Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål herunder, er du naturligvis altid velkommen til at tage fat i din kontaktperson/medlemskonsulent ved Muskelsvindfonden💌
-
Hvert år ansøger de forskellige grupper om at få deres aktiviteter med i Muskelsvindfondens budget for det kommende år. Kontaktpersoner og arbejdsgrupper i de enkelte grupper/netværk, modtager mail når det er tid til at ansøge.
I får herefter en budgetramme, som I kan bruge til at hyre de oplægsholdere og aktiviteter ind, som er aftalt med jeres medlemskonsulent. Har I noget i tankerne der rækker ud over dette budget, kan I søge om et ekstra tilskud igennem jeres medlemskonsulent. Vi garanterer ikke, at vi kan imødekomme alle ønsker, men vi behandler alle ansøgninger.
Beskriv hvad I ønsker at arrangere, hvorfor det er vigtigt for jer og hvad det koster. Så vender vi tilbage hurtigst muligt med et svar. Ansøgninger op til 5.000,- kan oftest behandles indenfor en uge. Beløb derover kan tage lidt længere tid.
-
Her kan du se fordelingen af ansvar og opgaver mellem medlemskonsulent og kontaktperson / arbejdsgruppe.
Oversigten kan i første omgang virke omfattende, men mange af opgaverne bliver lettere allerede efter første gang, og I kan altid få sparring og hjælp hos den medlemskonsulent jeres gruppe er tilknyttet. Det er oplyst i papirer der sendes ud med svar på jeres budgetønske, hvem I kan henvende jer til.
Se fordelingen her 👉 Fordeling af roller og ansvar
-
DREJEBOG – SKABELON:
Her finder I skabelon til en drejebog, som kan hjælp jer med at huske alt i forbindelse med planlægning af en aktivitet, og som samtidig er jeres informationer til Musholm eller et andet sted, hvor I skal afholde en weekend.
Læs den igennem, udfyld og sendt til jeres medlemskonsulent senest 20 dage inden aktiviteten. Musholm skal have drejebogen senest 14 dage inden aktiviteten. Se skabelonen her 👉 Skabelon drejebog
FORPLEJNINGSPAKKEN – MUSHOLM:
Muskelsvindfonden har lavet en aftale med Musholm om en forplejningspakke der dækker alle måltider, samt servering af kaffe, the, kage, frugt mv. mellem måltiderne.
OBS: Vil I gerne bestille noget ud over pakken, så skal det aftales med jeres medlemskonsulent og kan medføre en forøgelse af deltager prisen. Derfor skal aftalen laves inden vi åbner for tilmelding (se deadline nedenfor). I kan se forplejningspakken her 👉 Forplejningspakke Musholm
DEADLINES I FORB. M. ARRANGEMENTER:
20 UGER FØR
Kontakte kontaktpersoner vedrørende program
Sikre tilmelding er klar12 UGER FØR
Program klar
Udsend nyhedsmail8 UGER FØR
Deadline tilmelding, inkl. booking til oplægsholdere mv.7 UGER FØR
MSF trækker liste til Musholm
Tilmelding kun via venteliste6 UGER FØR
Annulleringsfrist på Musholm (det der ikke er booket annulleres – ellers opkræves jf. Musholms annulleringsbetingelser)20 DAGE FØR
Send skabelon forbi jeres medlemskonsulent14 DAGE FØR
Kontaktpersoner aftaler m Musholm1 DAG EFTER
Udsendelse af evaluering -
I kalenderen på vores hjemmeside kan man altid se kommende arrangementer 👉 Link til kalender
Vi benytter 👉 NemTilmeld til at håndtere selve tilmeldingerne og det er også her medlemmerne betaler når der er deltager gebyr. Vi skriver typisk mere om arrangementet i kalenderen end vi gør på NemTilmeld. Vi linker altid fra kalendere til NemTilmeld, og nogle gange også vice versa.
Det er medlemskonsulenten, der opretter og kan rette i arrangementet i både kalenderen og på NemTilmeld.
-
- For spørgsmål og aftaler om de praktiske forhold på Musholm, kontakt Tine Højgaard Ambus på tije@musholm.dk mobil: 61240239
- Har I tekniske problemer med tilmeldingssystemet, så kan I kontakte Morten Ellegaard på mope@muskelsvindfonden.dk eller 2019 4205
Har I brug for at komme i kontakt med medlemsafdelingen, så tag endelig fat i jeres medlemskonsulent pr. mail eller telefon. Find dem her 👉 Medarbejdere
-
Prisen for deltagelse i en hel weekend er fortsat 600,- kr. og 200,- kr. hvis man er pårørende, der deltager i programmet.
For at deltage i aktiviteterne skal man være medlem af Muskelsvindfonden, også som pårørende. Hjælpere er fortsat gratis.
Læs mere om priser for deltagelse og andet praktisk omkring ophold på Musholm – Ferie – Sport – Konference, her: Praktisk info – Muskelsvindfonden
-
Dette dokument skal udfyldes så Muskeltérkorpset ved hvad de skal bidrage med:
➡Link til dokumentet
-
Vi vil fortsat gerne sikre at flest muligt kan være med og få gode oplevelser i Muskelsvindfonden. Derfor opfordrer vi til at man så vidt muligt deler værelser så I kan udnytte pladsen bedst muligt. Man indkvarteres således på værelse med nærtstående (pårørende, hjælper mv.) og man må forvente at dele hus med andre hvis man indkvarteres i dem.
Man bliver ikke indkvarteret på værelse med fremmede og bliver ikke opkrævet enkeltværelsestillæg, hvis dette betyder at man får et værelse alene.
-
Ved afbud mindre end 48 timer før arrangementet tilbagebetales deltagergebyr ikke, medmindre der er tale om pludselig opstået sygdom eller lignende.
-
Hvis I ønsker at gøre brug af andre feriecentre end Musholm…
- I skal kontakte feriestedet og få et bindende tilbud på jeres arrangement inkl overnatning til det forventeede antal gæster, forplejning og leje af evt øvrige faciliteter
- Tilbuddet skal godkendes af Muskelsvindfonden, der melder tilbage, hvor meget der kan gives i tilskud
- I står selv for al koordinering med feriecenteret herunder indkvartering, forplejning, program, udstyr, hjælpemidler mv. står I selv for.
- Tilmelding til arrangementet foregår fortsat igennem Muskelsvindfonden
-
HONORAR TIL OPLÆGSHOLDERE:
Når I laver aftaler med oplægsholdere, så kan de enten sende en faktura til Muskelsvindfonden (via jeres medlemskonsulent), eller I kan sende dem en honorarseddel, som skal sendes til jeres medlemskonsulent. I finder sedlen her 👉 2025_Honorar_Oplægsholdere_Optrædende
OBS: Vær opmærksom på at der kan være forskel på hvilke kørselstakts der opkræves af oplægsholdere, så det må I gerne spørge ind til.
REFUSION TIL MUSKELSTYRKEN:
Du får dækket dine udgifter til transport og evt. bro / togbillet. Udfyld skemaet som du finder her 👉 Kørsel 2025
Har du evt. andre aftalte udlæg, så kan de også påføres skemaet. Send skemaet til din medlemskonsulent, så får du refunderet dine udgifter.