Bliv klædt på til at planlægge medlemsarrangementer👏
Og kæmpe stor tak, fordi du er med til at gøre en forskel❤
Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål herunder, er du naturligvis altid velkommen til at tage fat i din kontaktperson/medlemskonsulent ved Muskelsvindfonden💌
-
I kalenderen på vores hjemmeside kan man altid se kommende arrangementer 👉 Link til kalender
Vi benytter 👉 NemTilmeld til at håndtere selve tilmeldingerne og det er også her medlemmerne betaler når der er deltager gebyr. Vi skriver typisk mere om arrangementet i kalenderen end vi gør på NemTilmeld. Vi linker altid fra kalendere til NemTilmeld, og nogle gange også vice versa.
Det er medlemskonsulenten, der opretter og kan rette i arrangementet i både kalenderen og på NemTilmeld.
-
I har fået en budgetramme, som I kan bruge til at hyre de oplægsholdere og aktiviteter ind, som er aftalt med jeres medlemskonsulent. Har I noget i tankerne der rækker ud over dette budget, kan I søge om et ekstra tilskud igennem jeres medlemskonsulent. Vi garanterer ikke, at vi kan imødekomme alle ønsker, men vi behandler alle ansøgninger.
Beskriv hvad I ønsker at arrangere, hvorfor det er vigtigt for jer og hvad det koster. Så vender vi tilbage hurtigst muligt med et svar. Ansøgninger op til 5.000,- kan oftest behandles indenfor en uge. Beløb derover kan tage lidt længere tid.
-
Vi vil fortsat gerne sikre at flest muligt kan være med og få gode oplevelser i Muskelsvindfonden. Derfor opfordrer vi til at man så vidt muligt deler værelser så I kan udnytte pladsen bedst muligt. Man indkvarteres således på værelse med nærtstående (pårørende, hjælper mv.) og man må forvente at dele hus med andre hvis man indkvarteres i dem.
Vær opmærksomme på at de deltagere der ikke kan bo på værelse med deres hjælpere eller pårørende bliver opkrævet et enkeltværelsestillæg på kr. 300,- pr. nat.
Man bliver ikke indkvarteret på værelse med fremmede og bliver ikke opkrævet enkeltværelsestillæg, hvis dette betyder at man får et værelse alene.
-
Her skal der være link til Signes pdf-dokument som opstiller hvem der gør hvad (forventningsafstemning)
-
- For spørgsmål og aftaler om de praktiske forhold på Musholm, kontakt Tine Højgaard på tije@musholm.dk mobil: 61240239
- Har I tekniske problemer med tilmeldingssystemet, så kan I kontakte Morten på mope@muskelsvindfonden.dk eller 2019 4205
Har I brug for at komme i kontakt med medlemsafdelingen, så tag endelig fat i jeres medlemskonsulent pr. mail eller telefon.
-
Ved afbud mindre end 48 timer før arrangementet tilbagebetales deltagergebyr ikke, medmindre der er tale om pludselig opstået sygdom eller lignende.
-
Prisen for deltagelse i en hel weekend er fortsat 600,- kr. pr stort medlem og 1000,- pr lille medlem
For at deltage i aktiviteterne skal man være medlem af Muskelsvindfonden, også som pårørende. Hjælpere er fortsat gratis. Læs mere om priser for deltagelse og andet praktisk omkring ophold på Musholm – Ferie – Sport – Konference, her: Praktisk info – Muskelsvindfonden
-
Dette dokument skal udfyldes så Muskeltérkorpset ved hvad de skal bidrage med:
➡Link til dokumentet
-
Som kontaktperson, bedes du udfylde dette skema forud for jeres arrangement på Musholm. Det handler om bordopstilling, tidspunkt for måltider o.l.
➡Link til skema
-
Hvis I ønsker at gøre brug af andre feriecentre end Musholm…
- I skal kontakte feriestedet og få et bindende tilbud på jeres arrangement inkl overnatning til det forventeede antal gæster, forplejning og leje af evt øvrige faciliteter
- Tilbuddet skal godkendes af Muskelsvindfonden, der melder tilbage, hvor meget der kan gives i tilskud
- I står selv for al koordinering med feriecenteret herunder indkvartering, forplejning, program, udstyr, hjælpemidler mv. står I selv for.
- Tilmelding til arrangementet foregår fortsat igennem Muskelsvindfonden
-
Her skal vi skrive deadlines